Závady | Výdaje | Události | Galerie | Detaily | Odkazy | Kniha návštěv |
datum | popis | oprava | km | cena [Kč] |
---|---|---|---|---|
25.05.2008 | Špatný příjem rádia | Zjštěn chybějící kabel od slučovače/zesilovače v zadním sloupku, který
zajišťuje fungování vyhřívání zadního skla jako antény.
Kabel vyroben dle
vzoru z jiného vozu. Jelikož vyhřívání funguje i jako příjmací anténa pro DO, zlepšil se rapidně i jeho dosah. |
55 450 | 18 |
02.07.2008 | Utržený šroub na zadní nápravě | S tím související i zničený silentblok a prasklý stabilizátor | 56 900 | 2 377 |
21.1.2009 | Poškození ráfku o obrubník | Oprava naštípnutého zimního ráfku, nasazení pneu a seřízení geometrie | - | 2 300 |
1.3.2009 | Vibrující volant při brždění | Vyčištění brzdičů, zlepšení ale nikoliv odstranění. Při přezutí na letní zjišten zvlněný kotouč | - | - |
15.3.2009 | Prokluzující spojka při vysokém zatížení | Výměna | - | 9 000 |
datum | popis | km | cena [Kč] |
---|---|---|---|
20.05.2008 | Výměna autobaterie (BOSH) | 55 450 | 2 700 |
17.06.2008 | Filtr sání K&N | 55 540 | 2 100 |
19.06.2008 | 4x pneu Brisgestone Potenza RE050A | 55 670 | 11 160 |
09.07.2008 | Pravidelný servis:
|
56 900 | 9 380 |
07.08.2008 | Výměna oranžových blinkrů za čiré (přední, boční a zadní lampy) | 58 300 | 6 300 |
14.08.2008 | Geometrie (byla docela ... jak to říct slušně, no prostě v hajzlu :-)) | 58 500 | 690 |
17.10.2008 | Zimní disky 7.5Jx17, originál BMW z druhé ruky | 6 000 | |
29.10.2008 | Zimní pneu, všechny 4 nové, Dunlop Winter Sport 3D 205/50 R17 93W | 13 000 | |
21.11.2008 | Nasazení pneu na ráfky a vyvážení | 63 850 | 1 090 |
9.12.2008 | Bezpečnostní šrouby McGard | 1 090 | |
10.1.2009 | Montáž přední rozpěrné tyče | - | 1 390 |
20.2.2009 | Pravidelný servis (olej 5W40, olej. filtr, brzdová kapalina, diagnostika) | 67 350 | 4 447 |
6.3.2009 | Měření výkonu a chiptuning na válcové brzdě u firmy Camp Performance. Výkon byl naměřen menší, než udává výrobce (u BMW prý zcela běžné), takže byl chipem vrácen na papírovou hodnodu. Točivý moment byl naměřen dle specifikací, chipem se zvýšil o 13Nm. Zvýšení tedy o hubených 7% |
68 300 | 5 500 |
9.4.2009 | Ofuky Clim Air - konečně kvalitní pevné ofuky, co se neperou s el. zavíráním oken | 1 020 | |
17.4.2009 | Mimořádný servis:
|
70 000 | 18 000 |
13.5.2009 |
Po dlouhém hledání jsem konečně našel hydraulický pojízdný zvedák, který
dokáže zvednout vůz se světlou výškou 120mm (tyto zvedáky začínají od 130mm) Jedná se o Low Profile řadu 89-359mm, nosnost 2 tuny. |
1 300 | |
20.7.2009 | Přidělán 2kg hasící přístroj za spodek sedačky řidiče | 600 | |
17.8.2009 | Zakoupeny 2x pneu - původním Bridgestone Potenza RE050A zmizely odvodňovací drážky. S UTQG indexem 140/x/x se není ani co divit. Nahrazeno za Goodyear F1 Asymmetric UTQG 240/AA/A, rozměr 225/45 R17 91Y | 76 200 | 5 098 |
19.8.2009 | Výměna zadních pneu, dohuštění plynem | 76 200 | 640 |
datum | popis | km |
---|---|---|
03.06.2008 | Úprava rádia "CD Bussiness" - simulováním přítomnosti CD měniče povolí přepnutí rádia do režimu AUX a tedy připojení externího MP3 přehrávače | 55 450 |
10.12.2008 | Stržení bezpečnostního šroubu na předním kole. Naštěstí šel zbytek vyšroubovat za pomocí tenkého plochého šroubováku. Všechny šrouby raději dotaženy na předepsných 120Nm momentovým klíčem. | 64 350 |
27.7.2009 | Sraz AutoCult u Ostravy. Galerie |
Motor | typ | M54 |
počet válců | 6 (řadový) | |
ventilů/válec | 4 (variabilní časování) | |
obsah [ccm] | 2979 | |
vrtání [mm] | 84.0 | |
zdvih [mm] | 89.6 | |
kompresní poměr | 10.2:1 | |
výkon [kW/HP] | 170 / 231 | |
při ot/min | 5900 | |
kr. moment [Nm] | 300 [313] | |
při ot/min | 3500 | |
max. otáčky [ot/min] | 6700 | |
převodovka | 5-stupňová manuální, poměry: 1 - 4.21 : 1 2 - 2.49 : 1 3 - 1.66 : 1 4 - 1.24 : 1 5 - 1.00 : 1 R - 3.85 : 1 |
|
Karoserie | typ | sedan, 4 dveře |
barva | světle šedá metal. | |
objem kufru [l] | 420 | |
typ ráfků | lité 17" | |
pneu | 225/45 R17 91W | |
brzdy přední zadní ruční |
kotoučové 325mm kotoučové 300mm bubnová |
|
pal. nádrž [l] | 63 | |
Rozměry [mm] |
délka [mm] | 4488 |
šířka [mm] | 1757 | |
výška [mm] | 1369 | |
rozvor [mm] | 2725 | |
rozchod p/z [mm] | 1484 / 1483 | |
Hmotnosti [kg] |
pohotovostní | 1505 |
užitečná | 425 | |
celková | 1930 | |
Spotřeba [l/100km] | město | 12.6 |
mimo město | 6.9 | |
průměr | 9.1 | |
Výkony | max rychlost [km/h] | 250 |
0-100km/h [s] | 6.5 [?] | |
60-100km/h [s] | [?] | |
0-200km/h [s] | 25 [?] | |
1/4 míle [s] | [?] | |
Graf výkonu v závislosti na otáčkách | ||
Graf otáček v závislosti na rychlosti | ||
Výbava | tov. značení | 346L EV51 01 |
automat. klimatizace palubní počítač přední a boční airbagy (4) el. ovladaná okna, zrcátka jízdní asistenty ABS, DSC, el. uzávěrka diferenciálu Radio Bussines CD - RDS, TP, EON, 8 repro PDC (parkovací asistent) Bi-xenonové přední světlomety Sklopná zadní sedadla Vyhřívání předních sedadel |