Závady | Výdaje | Události | Galerie | Detaily | Odkazy | Kniha návštěv |
datum | popis | oprava | km | cena [Kč] |
---|---|---|---|---|
13.08.2010 | Prokluzující spojka | Není co dodat, prostě spotřebák. | 133 000 | 10 500 |
27.12.2010 | Vadná řídící jednotka žhavení | Výměna v Horimex Olomouc + dvě žhavičky a kolíky žhavení | 141 000 | 7 944 |
27.12.2010 | Prasklá kost zadního stabilizátoru | Výměna | 144 500 | 450 |
27.12.2010 | Vadný čep na předním levém kole (vůle) | Výměna ramena | 144 500 | 3 000 +- |
27.10.2011 | Prasklá zadní manžeta levé přední poloosy | Výměna manžety a vazelíny | 153 000 | 1 400 |
15.4.2013 | Vůle v tyčkách přeních stabilizátorů | Naplánována výměna | 176 000 | - |
datum | popis | km | cena [Kč] |
---|---|---|---|
21.06.2010 | Chrom rámečky kolem budíků. | 130 990 | 600 |
23.06.2010 | Aktivace denního svícení dálkovými světly na zhruba 20%. | 131 000 | 500 |
10.07.2010 | Filtr sání. | 132 000 | 990 |
10.07.2010 | Parkovací senzory. Displej s pípákem schován k nevyužívanému cigaretovému prostoru. | 132 000 | 1 100 |
10.07.2010 | Protiskluzová podložka do kufru. | 132 000 | 760 |
10.07.2010 | První servis:
|
134 000 | 1 600 |
23.9.2010 | Rozpěrná tyč, hliník šitý na míru. | 137 000 | 1 000 |
21.10.2010 | Nové boční sklo po vykradení cihlou. | 138 487 | 5 093 |
22.10.2010 | Velký servis, kde se vyměnilo vše, co během provozu vybublalo na povrch:
|
138 666 | 23 784 |
20.12.2010 | Nové disky, 8Jx18 ET37 styling 135 (z 5er 530XD) | 16 000 | |
27.12.2010 | Řídící jednotka žhavení, 2 žhavící svíčky. | 141 000 | 7 944 |
21.3.2011 | Jarní servis:
|
144 500 | 14 274 |
15.3.2011 | Letní pneu - Goodyear F1 Asymmetric 225/40 R18 | 145 000 | 14 000 |
27.10.2011 | Podzimní servis:
|
153 000 | 4 000 |
16.4.2012 | Jarní servis:
|
161 000 | 20 300 |
15.9.2012 | Olej Mobil1 0W40, filtru MANN | 169 000 | 2 700 |
15.9.2012 | Oprava předního nárazníku (spodní díl podběhu, vzduhcové vedení k brzdám, příčka) |
169 000 | 2 300 |
15.9.2012 | Zimní pneu Semperit Speed Grip 2 225/45 R17 | 169 000 | 10 400 |
15.4.2013 | Jarní servis:
| 176 000 | 6 800 |
14.3.2014 | Oprava a srovnání oparkovaných letních pneu - "nakopnuté" již při koupi | 196 000 | 2 450 |
17.3.2014 | Servis spojky:
| 196 000 | 25 500 |
14.7.2014 |
| 200 000 | 17 614 |
16.2.2015 | Jarní servis:
| 208 000 | 11 500 |
9.3.2015 | Mimořádný servis:
| 208 500 | 13 500 |
15.9.2015 |
| 214 150 | 8 000 |
datum | popis | km |
---|---|---|
11.07.2010 | Zaslepení EGR ventilu. Ale již bylo dokonáno. Je hezké vidět, že někdo má stejný náhled na ekologii jako já. | 132 000 |
11.07.2010 | Odstranění swirl flaps - vířivé klapky, taková blbůstka, co se ráda utrhne a zničí motor. M57N EURO3 má ještě citlivé 4mm osky, novější EURO4 už mají zesílené 4.5mm | 132 000 |
8.10.2010 | Nějaká dobrá duše si řekla, že mám lak v příliš dobrém stavu, takže tento problém vyřešil klíčem (oboje dveře a zadní blatník) | 138 000 |
14.10.2010 | Odstranění bočního okénka dalším hodným spoluobčanem, kterému se zalíbily energit bombóny. Plus poškrábaná sedačka spolujezdce a loketní opěrka od prohozeného kusu betonu. Děkujeme! | 138 000 |
1.12.2010 | Špatné starty v teplotách pod nulou, pod -10 už je to hodně dlouhá podívaná. | 138 000 |
20.12.2010 | Test ampérmetrem, odběr z baterie po otočení klíčkem 20A, to skutečně není žhavení, to je tak čerpadlo a osvětlení. Pojistka žhavení v pořádky, zbývá jediný viník - řídící jednotka žhavení. | |
27.12.2010 | Výměna řj. žhavení a dvou žhaviček. Rozdíl neskutečný, v -12 stačí 2x nažhavit a už to vrčí. Jen ta baterka už to s funkčním žhavením nedává úplně s grácií. | 141 000 |
21.3.2011 | Výměna pružin za kratší Eibach Pro Kit (snížení vzadu 25mm, vepředu 30mm) Výška s originál Výška s Eibach | 145 000 |
21.3.2011 | Výměna levého předního ramena.
Spolu novými pružinami se to konečně opět chová jako BMW |
145 000 |
31.3.2011 | Nové disky 18" + nové pneu Goodyear
F1 Asymmetric 225/40 R18. |
145 000 |
15.8.2011 | Renovace laku pastou brusnou pastou Farecla a pak doleštovací M3 + Turtle Wax. Mikroškrábance z myček, kam jezdil předchozí majitel, jsou konečně pryč | |
20.8.2011 | Očista IC. Opravdu hodně, HODNĚ bordelu z venčí. Uvniř čisto, oleje z turba minimum. | 148 000 |
22.9.2011 | Dodělán teploměr oleje - z EZK koupena
stavebnice digi teploměru PMT7177 SX
(zelené segmentovky vyměněny za červené), čidlo umístněno do stávajícího
závitu v těle filtru oleje a zafixováno dutým (kvůli kabeláži) šroubem. Čidlo Interiér |
400 |
27.10.2011 | Výměna manžety poloosy, vibrace zmizely. Zadní tlumiče jsou ale KO, přední v závěsu :( |
153 000 |
16.4.2012 | Výměna všech tlumičů a horních uložení. Nově Bilstein B6 Sport. Ve spojení s pružinami Eibach Pro Kit je to dobrá kombinace. |
161 000 |
07.2012 | Dovolená v Alpách spojená s návštěvou Grossglockner Hochalpenstrasse - jedinečný motoristický zážitek! | 165 600 |
18.11.2012 | Nasazení zimních kol (Semperit SpeedGrip 2) | 171 000 |
10.4.2013 | Nasazení letních kol (GY F1 Asymetric) - mají už namále, brzy půjdou | 176 000 |
5.4.2013 | "roadmovie" Norskem na sever. Téměř 9000km za 16 dní bez ztráty moto-kytičky. | 181 000 |
13.6.2014 | Magická hranice km překročena :) | 200 000 |
Motor | typ | M57N |
počet válců | 6 (řadový) | |
ventilů/válec | 4 | |
obsah [ccm] | 2993 | |
vrtání [mm] | 84 | |
zdvih [mm] | 90 | |
kompresní poměr | 17.0:1 | |
výkon [kW/HP] | 150 / 204 | |
při ot/min | 4000 | |
kr. moment [Nm] | 410 | |
při ot/min | 1500 - 3250 | |
max. otáčky [ot/min] | 4750 | |
řídící jednotka | DDE 5.0 (Digital Diesel Elektronics) |
|
emisní norma | EURO3 | |
převodovka | 6-stupňová manuální, final drive 2.47:1 Převodové poměry: 1 - 5.08 : 1 2 - 2.80 : 1 3 - 1.78 : 1 4 - 1.26 : 1 5 - 1.00 : 1 6 - 0.84 : 1 |
|
Karoserie | typ | sedan, 4 dveře |
počet hnaných náprav | 2 trvale 33% přední, 66% zadní |
|
barva | černá metal. | |
objem kufru [l] | 420 | |
typ ráfků | lité 17" | |
pneu | 225/45 R17 91W | |
brzdy přední zadní ruční |
kotoučové 325mm kotoučové 320mm bubnová |
|
pal. nádrž [l] | 63 | |
Rozměry [mm] |
délka [mm] | 4488 |
šířka [mm] | 1757 | |
výška [mm] | 1369 | |
rozvor [mm] | 2725 | |
rozchod p/z [mm] | 1484 / 1483 | |
Hmotnosti [kg] |
pohotovostní | 1650 |
užitečná | 500 | |
celková | 2150 | |
Spotřeba [l/100km] | město | 10.1 |
mimo město | 6.2 | |
průměr | 7.6 | |
Výkony v [] údaje po chipu |
max rychlost [km/h] | 234 [neměřeno] |
0-100km/h [s] | 7.7 [neměřeno] | |
80-120km/h 4.rs [s] | 6.2 [4.3] | |
80-120km/h 5.rs [s] | 7.8 [5.6] | |
80-140km/h 4.rs [s] | 9.6 [6.8] | |
80-140km/h 5.rs [s] | 11.9 [8.4] | |
0-160km/h [s] | 18.8 [13.9] | |
1/4 míle [s] | 15.4 [neměřeno] | |
Graf výkonu v závislosti na otáčkách | ||
Graf otáček v závislosti na rychlosti | ||
Výbava | tov. značení | 346X ED71 01 |
automat. klimatizace palubní počítač přední a boční airbagy (4) el. ovladaná okna, zrcátka jízdní asistenty ABS, DSC, el. uzávěrka obou diferenciálů Radio Bussines CD - RDS, TP, EON Audio soustava Harman-Kardon PDC (parkovací asistent, neoriginál) Autoalarm s hlídáním interiéru |